پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سرمربی رعد پدافند مشهد: هدفمان بقا در لیگ است | هیچ بودجه‌ای برای جذب بازیکن نداریم

  • کد خبر: ۱۹۱۲۸۶
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
سرمربی رعد پدافند مشهد: هدفمان بقا در لیگ است | هیچ بودجه‌ای برای جذب بازیکن نداریم
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند مشهد گفت: هدف اصلی ما بقا در لیگ برتر است که با توجه به شاکله تیم ما که تمام نفرات را بازیکنان سرباز تشکیل داده‌اند، کار بسیار سختی خواهد بود.

جمال صیفی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت رعد پدافند در لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال لیگ سختی برای تیم‌های نظامی خواهیم داشت، چرا که تیم‌های نظامی اجازه استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند، اما سایر تیم‌ها از ظرفیت استفاده از ۲ بازیکن خارجی خود استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: شرایط برای تیم‌های نظامی مانند رعد پدافند که از بودجه کافی برخوردار نیستند، سخت است. تمام بازیکنان رعد پدافند سرباز هستند و هیچ بازیکن غیرسرباز در تیم خود نداریم، چون بودجه‌ای برای جذب بازیکن غیرسرباز نداریم.

سرمربی رعد پدافند با اشاره به شکست تیمش مقابل ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر خاطرنشان کرد: در نیمه نخست دیدار با ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر بسکتبال عملکرد خوبی داشتیم و نیمه نخست را به سود خود به پایان رساندیم. بازیکنانم با تیم خوب ذوب آهن که از بازیکنان ملی‌پوش زیادی برخوردار است بازی پایاپایی داشتند.

صیفی افزود: رعد پدافند در مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. در مشهد نیز از حضور هواداران خود بهره‌مند خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی رقم بزنیم.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه تیمش در پایان فصل تصریح کرد: هدف اصلی ما بقا در لیگ برتر است که کار بسیار سختی خواهد بود. بازیکنان بااستعداد و جوان و باانگیزه‌ای داریم، اما آیا تیمی که حدود ۱.۵ میلیارد هزینه می‌کند با تیمی که ۷۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند تفاوتی ندارد؟

سرمربی رعد پدافند اضافه کرد: تاخیری که در تشکیل تیم ایجاد شد و نتوانستیم چند نفر از بازیکنان آویژه را جذب کنیم نیز کار ما را سخت کرده است.

صیفی یادآور شد: رعد می‌تواند بازیکن غیرنظامی هم جذب کند، اما بودجه‌ای برای این کار ندارد. اگر مسئولین پای کار بیایند و حمایت کنند می‌توانیم از بازیکنانی که آزاد هستند استفاده کنیم. اگر حداقل ۱۰ میلیارد بودجه به تیم تزریق شود، می‌توانستم قول بدهم که رعد فصل را در نیمه‌های جدول به پایان برساند.

وی در خصوص بازی آتی تیمش با مس رفسنجان گفت: دوشنبه ۸ آبان با تیم مس رفسنجان بازی داریم که با جذب بازیکنان خوبی که داشته نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای نیست. ما نیز این تیم را آنالیز کرده‌ایم تا نتیجه قابل قبولی مقابل مس بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->